Jindaiji

Standard

jindaiji-with-lil-chuk-037Det var herligt vejr uden for idag, saa jeg gik en tur med pigerne efter de havde sovet til middag. 
En af de andres spillere paa holdets son ville ogsaa med,  saa han tog med os.  Asia er rigtig glad for ham, han er 9 saa det er nok ligesom at ha en store bror, vi bor alle i samme bygning, saa han kommer tit med os naar vi gaar nogen steder.  Idag tog vi saa hen nabo byen, den hedder Jindaiji. Jeg synes det er et hyggeligt sted, med smaa soer, skildpadder fisk og aender. Der er ogsaa 2 store templer og en hel masse nudle restaurenter.  Jeg huskede endelig at tage mit kamera med, og jeg fik oevet mig lidt. Lyset var rigtigt godt, saa jeg fik taget nogle gode billeder saa her er nogle faa billeder fra idag.

Today the weather was realy nice, so after the girls woke up after their nap, we whent for a walk, one of louis’ team-mates son Lil Chuck came with us, he is nine, and Asia realy enjoys his company, kinda like having a big brother i think.  And he is so good with her.  today we walked to the next city over, its called Jindaiji,  I like that place alot, it has small ponds with turtles, ducks and fish. Theres also 2 temples and many small nuddle shops. I finaly got to practise with my new camera.  The light was good and i think i got some good shots.. heres a few;

jindaiji-with-lil-chuk-005jindaiji-with-lil-chuk-021 jindaiji-with-lil-chuk-0291

jindaiji-with-lil-chuk-039

jindaiji-with-lil-chuk-017

2 responses »

Leave a Reply

